Zmiany w Max magazine

Nowy Format i formuła MAX magazine

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

MAX magazine zmienia formułę i format, aby pozyskać również czytelników zlikwidowanego ostatnio City magazine.

Zmiana formatu magazynu MAX spowodowana jest koniecznością dostosowania się do nowej sytuacji w sektorze bezpłatnych miesięczników. W obecnie zaistniałej sytuacji po upadku City magazine, magazyn MAX który jest obecnie najstarszym na rynku bezpłatnym City guid' em zmienia formułę - poinformował Wirtualnemedia.pl Piotr Małyszczyk. - Chcemy połączyć statecznych czytelników ogólnie szanowanego poprzednika z naszą młodą i dynamiczną grupą wiernych nam od 5 lat fanów. Stworzymy w ten sposób odświeżający mix kultury mlodego pokolenia i weteranów miejskich akcji. Hip hop, kultura klubowa i nowoczesne formy sztuki ktore coraz silniej przebijają sie do nas wszystkich z codziennego życia, znajdzie w naszym magazynie miejsce obok kultoorowego old skulu [starej szkoły]. Konieczna stałą sie w związku z tym m.in. zmiana formatu. Przygotowujemy nową, obszerniejszą:) makietę oraz żywsze materiały redakcyjne na miarę XXI wieku. Mamy też parę innych niespodzianek dla naszych starych jak i nowych czytelników - dodał Piotr Małyszczyk. Od powstania magazynu w 1999 roku dzieli go ponad 60 numerów, 950 punktów dystrybucyjnych w 8 największych miastach Polski i ponad 90 000 nakładu tego bezpłatnego magazynku informacyjnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?