Zmiany w 'Pytaniu na śniadanie', do programu wraca Czejarek

Roman Czejarek dołączy w styczniu do grona prowadzących poranny magazyn TVP 2 "Pytanie na śniadanie", natomiast z programu znika Maciej Kraszewski.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

Czejarek, który był już gospodarzem "Pytania" w latach 2004-2006, będzie prowadził magazyn w parzę z Agnieszką Szulim-Badziak, która przeszła właśnie do Dwójki z Jedynki. Oboje zadebiutują w porannym programie w poniedziałek 11 stycznia br. Czejarek ostatnio w TVP 2 prowadził teleturniej "Gilotyna".

Natomiast dziennikarz Vox FM Jarek Budnik, który miał pierwotnie zostać partnerem antenowym Szulim, będzie prowadzić "Pytanie" razem z Beatą Sadowską. Po raz pierwszy razem pojawią się na wizji w lutym br. W grudniu ub.r. Sadowska prowadziła magazyn z Maciejem Kraszewskim, ale stacja zrezygnowała ze współpracy z dziennikarzem.

Pozostałe trzy pary prowadzące "Pytanie" pozostają bez zmian. Są to: Anna Popek i Michał Olszański, Paulina i Maciej Kurzajewscy oraz Marzena Rogalska i Łukasz Nowicki.

Od stycznia br. "Pytanie na śniadanie" zaczyna się 15 minut wcześniej niż dotychczas, czyli o 8.30.

pp / pp / pp
Autor artykułu:
pp / pp / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji