SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmniejszenie zatrudnienia i dywidendy dały Press-Service 1,1 mln zł więcej zysku

Spółka Press-Service Monitoring Mediów, od niedawna działająca pod nazwą PSMM Monitoring & More, w ub.r. przy wzroście przychodów o 2,7 proc. i spadku kosztów operacyjnych o 7,2 proc. osiągnęła 3,91 mln zł zysku netto, wobec 2,84 mln zł rok wcześniej.

Article

Przychody sprzedażowe Press-Service Monitoring Mediów zwiększyły się rok do roku z 23,02 do 23,66 mln zł.

Natomiast na swoją działalność operacyjną firma przeznaczyła w ub.r. 19,97 mln zł, wobec 21,51 mln zł rok wcześniej. To głównie efekt spadku kosztów pracowniczych: wydatki na wynagrodzenia zmalały z 10,87 do 9,21 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 2,29 do 1,97 mln zł.

W ub.r. spółka zatrudniała średnio 124 osoby zajmujące 116 etatów. Rok wcześniej miała 144 pracowników zajmujących 140 etatów.

Natomiast nakłady na usługi obce zwiększyły się z 6,81 do 7,25 mln zł, na zużycie materiałów i energii - z 557,6 do 609,2 tys. zł, a na amortyzację - ze 130,4 do 146,5 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Pozostałe wpływy operacyjny zmalały z 2,82 mln zł do 416,8 tys. zł. Za to przychody finansowe poszły w górę z 419,1 tys. zł do 1,18 mln zł, głównie dzięki wzrostowi kwoty otrzymanych dywidend z 332,9 tys. zł do 1,17 mln zł.

1,2 mln zł na dywidendę

Zysk sprzedażowy Press-Service Monitoring Mediów poszedł w górę z 1,52 do 3,69 mln zł, zysk brutto - z 3,49 do 4,64 mln zł, a zysk netto - z 2,84 do 3,91 mln zł.

Z zeszłorocznego zysku netto 1,2 mln zł poszło na dywidendę (1 mln zł wypłacono już jako zaliczkę w grudniu ub.r.), a 1,7 mln zł na kapitał zapasowy.

W połowie września br. firma zmieniła nazwę na PSMM Monitoring & More.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

Dołącz do dyskusji: Zmniejszenie zatrudnienia i dywidendy dały Press-Service 1,1 mln zł więcej zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl