Znany skoczek, biegaczka, influencerka. Oto najbardziej wyluzowani polscy influencerzy

WPP Media postanowiło sprawdzić, którzy polscy celebryci są mistrzami w sztuce „wyluzowania”. Na podstawie badania 1440 influencerów wyłoniono dziesiątkę najbardziej spontanicznych, naturalnych i emanującym luzem.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Znany skoczek, biegaczka, influencerka. Oto najbardziej wyluzowani polscy influencerzy

Jak pokazują badania przeprowadzone przez WPP Media za pomocą autorskiego narzędzia Influence Power Index (IPI), prawdziwy wpływ zależy od takich czynników jak wiarygodność, sympatia czy autentyczność danej osoby. Co więcej, sposób, w jaki postrzegamy danego influencera, może różnić się w zależności od kontekstu - czytamy w opisie badania. 

Kim są najbardziej wyluzowani polscy influencerzy

W najnowszym badaniu WPP Media zapytało 50 tysięcy Polaków o ocenę popularnych osobowości pod kątem kilku kluczowych atrybutów wizerunkowych, takich jak wyluzowanie i spontaniczność. Aby wyniki były miarodajne, analizowano osoby znane przynajmniej wśród 30% społeczeństwa w wieku 15-59 lat. Na tej podstawie powstała lista tych, którzy, zdaniem Polaków, najlepiej uosabiają swobodny i spontaniczny styl życia.  

Spośród aż 1440 przebadanych influencerów wyłoniono dziesiątkę tych, którzy – zdaniem respondentów – najbardziej emanują luzem, spontanicznością i naturalnością. Ponieważ średni wynik w badaniu wynosi 100, do rankingu trafiły osoby, których rezultat znacząco przekraczał tę wartość.

Ranking prezentuje się następująco:

1. Piotr Żyła (163) – skoczek narciarski

2. Agnieszka Chylińska (151) – piosenkarka, osobowość medialna

3. Mama Na Obrotach (150) – influencerka

4. Łukasz Lodkowski „Lotek” (149) – komik

5. Michał Koterski (148) -  aktor

6. Ewa Swoboda (148) – Biegaczka

7. Katarzyna Pakosińska (145) – Artystka kabaretowa,

8. Tomasz Fornal (143) – siatkarz reprezentacji Polski

9. Abelard Giza (143) – Twórca stand-upu

10. Raper Mata (143)

Ranking powstał na bazie wyników ostatniej edycji ogólnopolskiego badania Influence Power Index, w której przepytaliśmy ponad 50.000 osób w ramach próby reprezentatywnej dla populacji Polaków między 15 a 59 rokiem życia. Badanie zrealizowaliśmy między listopadem 2024 a kwietniem 2025 roku metodą CAWI (ankiet internetowych). Baza wyników uwzględnia niemal 1500 znanych postaci aktywnych w różnych kategoriach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]