ZOG w przetargu broni budżetu Toyota Motor Poland

Toyota Motor Poland zaczyna przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Do rywalizacji firma zaprosiła trzy domy mediowe, w tym pracujący dla niej od ponad 10 lat Zenithoptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynanym właśnie przetargu Toyota Motor Poland zamierza ocenić dotychczasowy model planowania i kupowania mediów, który realizował dla firmy dom mediowy Zenithoptimedia Group, oraz uzyskać nowe podejście strategiczne w tym zakresie. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty do końca br.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?