„Zostań dociekliwym” w facebookowym konkursie McDonald’s

Na Facebooku ruszył konkurs „Zostań dociekliwym” promujący McDonald’s. Za jego przygotowanie i realizację odpowiada agencja 24/7 Digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Konkurs „Zostań dociekliwym” jest prowadzony na facebookowym fanpage’u McDonald’s Polska. Przez trzy tygodnie pojawiać się tam będą pytania dotyczące m.in. jakości produktów w restauracjach McDonald’s. Autorzy poprawnych odpowiedzi zostaną zaproszeni do kolejnego etapu, w którym ich zadaniem będzie przekonanie jury - za pomocą zdjęcia lub filmu - dlaczego to właśnie oni powinni zostać Dociekliwymi. Spośród nadesłanych prac jury wybierze 15, których autorzy otrzymają iPada Mini oraz wyjadą na trzydniową wycieczkę do dostawców McDonald’s w Polsce.

grafika

Akcja nawiązuje prowadzonej przez McDonald’s od dwóch lat do kampanii reklamowej, w której sieć pokazuje, jak przygotowywane są dania serwowane w tych restauracjach (przeczytaj więcej i obejrzyj jedną z tych reklam). - McDonald’s Polska nie ma nic do ukrycia. Nasze produkty powstają wyłącznie z najwyższej jakości doskonale wyselekcjonowanych składników. Warto na własne oczy przekonać się, jak wygląda ten proces, dlatego dajemy możliwość odwiedzenia naszych dostawców - przekonuje Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej