ZTE, S4Tech i Comarch będą z sobą współpracować

Outsourcing usług sieci i transmisji danych dla klientów korporacyjnych to obszary współpracy partnerskiej pomiędzy ZTE i S4Tech, a Comarch. Obie spółki podpisały umowę partnerską.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- W ubiegłym roku pozyskaliśmy strategicznego partnera, jakim w zakresie dystrybucji naszych produktów sieciowych została firma S4Tech z Opola (dystrybutor). Teraz, zgodnie z przyjętym modelem biznesowym, chcemy zapewnić naszym rozwiązaniom optymalne warunki rozwoju w zakresie dostępu do nowoczesnych systemów informatycznych i outsourcingu oferowanych usług - mówi Cezary Terepka, dyrektor departamentu sprzedaży pośredniej w ZTE Poland.

Spółka Comarch skoncentruje się na dostarczaniu usług w segmencie rozwiązań sieciowych, a w szczególności switchy i routerów oraz rozwiązań wideokonferencyjnych, których implementacja na rynku polskim wynika z umowy ZTE Poland z jej dystrybutorem, firmą S4Tech.

- ZTE i S4Tech wspólnie z Comarch aktywizują działania w segmentach Enterprise i Public. Kompletna oferta ZTE oraz wsparcie techniczne i logistyczne S4TECH skutecznie wpłyną na proces pozyskiwania klientów, m.in. przez dostarczanie optymalnie dobranych rozwiązań ułatwiając realizację strategicznych celów Comarch w tym obszarze biznesu - mówi Artur Noworyta, pełnomocnik zarządu S4Tech.

- Comarch postrzega partnerstwo z ZTE jako rozszerzenie i uzupełnienie swojej oferty w segmencie rozwiązań LAN,WAN,UC. Podpisanie umowy wpisuje się w strategię współpracy Comarch z liderami rynku w zakresie poszczególnych rozwiązań - dodaje Marcin Pepaś, dyrektor BU Rozwiązania Sieciowe i Telekomunikacyjne w Comarch S.A.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"