SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej

W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała „Rewia”.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2016 roku względem października 2015 roku zmalała o 1,20 proc. i wyniosła 526 990 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,18 proc. do 313 822 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 178 egz., po wzroście o 7,52 proc. - największym w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

październik

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Życie na Gorąco

705 876

527 065

526 990

734 755

533 405

533 405

-1,20%

Twoje Imperium

435 790

313 822

313 822

421 156

304 140

304 140

3,18%

Rewia

320 937

222 178

222 178

314 440

206 630

206 630

7,52%

Dobry Tydzień

273 468

182 245

182 245

282 429

183 240

183 240

-0,54%

Świat & Ludzie

269 433

179 953

179 953

280 512

175 607

175 607

2,47%

Na Żywo

269 930

172 503

172 503

273 135

172 757

172 757

-0,15%

W porównaniu do września ub.r. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 3,98 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 4,20 proc., odnotowało „Twoje Imperium”.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Życie na Gorąco

705 876

527 065

526 990

737 864

545 273

545 273

-3,35%

Twoje Imperium

435 790

313 822

313 822

453 632

327 586

327 586

-4,20%

Rewia

320 937

222 178

222 178

337 287

222 643

222 568

-0,18%

Dobry Tydzień

273 468

182 245

182 245

272 180

175 266

175 266

3,98%

Świat & Ludzie

269 433

179 953

179 953

282 532

182 121

182 121

-1,19%

Na Żywo

269 930

172 503

172 503

283 702

178 736

178 736

-3,49%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl