“Życie na Gorąco” liderem, zyskują tylko “Takie jest życie” i “Na żywo”

W segmencie pism yellow, gdzie są wyłącznie tytuły Wydawnictwa Bauer, niezmiennie rządzi tygodnik “Życie na Gorąco”, który w sierpniu br. miał rozpowszechnianie płatne razem wynoszące 658 063 egz. po spadku o 3,9 proc.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu znalazło się “Twój Imperium” z wynikiem na poziomie 343 794 egz. (spadek o 3,07 proc.), a trzecią lokatę zajęła “Rewia” - 269 704 egz. (spadek o 4,51 proc.).

Najwięcej stracił jednak zajmujący ostatnie, siódme miejsce tygodnik “Imperium TV”, którego rozpowszechnianie płatne razem zmalało o 20,18 proc. do 107 864 egz.

Wzrosty odnotowały dwa tytuły: “Na Żywo”, będące na miejscu piątym, którego wynik w sierpniu br. poszedł do góry o 1,55 proc. do 203 906 egz. oraz szóste “Takie jest Życie”. Ten drugi tytuł zyskał najwięcej w rankingu, bo 9,61 proc. i rozszedł się w nakładzie 138 207 egz. Tygodnik “Takie jest Życie” rok wcześniej był pismem typu stories, w magazyn typu people został przekształcony w maju br. (więcej na ten temat). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"