SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)

W I-III kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.

Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 2,19 proc. i wyniosła 594 685 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,48 proc. do 328 638 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 897 egz., po spadku o 0,92 proc.

Z kolei największy wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,32 proc. do 180 481 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

771 100

594 685

594 685

793 274

608 134

608 029

Twoje Imperium

443 128

328 638

328 638

429 684

317 593

317 593

Rewia

336 906

232 897

232 897

340 448

235 065

235 065

Świat & Ludzie

300 053

196 109

196 109

301 116

194 479

194 479

Na Żywo

283 533

180 481

180 481

274 221

173 120

173 015


We wrześniu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 589 857 egz., po spadku w porównaniu do września 2013 roku o 6,60 proc., największym w rankingu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (337 696 egz.; wzrost o 0,78 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 059 egz.; w dół o 2,35 proc.).

Również i tutaj najwięcej zyskało „Na Żywo” - było to 4,84 proc.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

781 104

589 857

589 857

829 843

631 516

631 516

Twoje Imperium

472 945

337 696

337 696

453 077

335 088

335 088

Rewia

344 174

232 059

232 059

333 898

237 636

237 636

Świat & Ludzie

293 394

187 856

187 856

300 157

194 460

194 460

Na Żywo

293 382

186 169

186 169

288 434

177 567

177 567


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
A jak tam się miewa sprzedaż katolcelebryckiego brukowca, najnowszego wynalazku Bauera?
odpowiedź
User
Wiem
Podobno w następnym numerze będzie wywiad z papieżem. Co prawda nigdy go nie udzielił ale czy to dla nich jest jakis problem?
odpowiedź
User
olo
Bauer Verlag powinno rozwazyc rebranding
na Burak Polska,szczerze
odpowiedź