Zysk i przychody 4fun Media mocno do góry, będą kolejne inwestycje

Spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco, zakończyła 2011 rok z dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysku netto. Firma wypłaci dywidendę i planuje kolejne inwestycje.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przychody ze sprzedaży 4fun Media wzrosły w ub.r. o 46 proc. do 23,9 mln zł, zysk z działalności operacyjnej o 37 proc. do 8,5 mln zł, zaś EBITDA o 35 proc. do 10 mln zł. Zysk netto spółki w ub.r. wyniósł 8 mln zł i był o 67 proc. wyższy niż rok wcześniej. To o 0,3 mln zł więcej niż zakładała wrześniowa prognoza firmy.

Jeszcze bardziej do góry od ogólnych przychodów spółki, poszły te pochodzące z reklamy telewizyjnej. Ich wzrost wyniósł aż 66 proc. Brokerem 4fun Media od 2011 roku jest Grupa TVN, która sprzedaje reklamy w jej stacjach w ramach projektu Premium TV. W 2010 roku spółkę obsługiwał dom sprzedaży Atmedia.

Jak podano w komunikacie, w związku z osiągniętymi wynikami, zarząd 4fun Media zamierza wnioskować do Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy o wypłatę dywidendy z części zysku wypracowanego w 2011 roku.

Na ten rok spółka zapowiada kolejne inwestycje w ofertę swoich kanałów. - Znaczne środki finansowe, przeznaczone na uatrakcyjnienie ramówek 4fun.tv, rebel:tv oraz TV.Disco, pozwolą na kontynuację dynamicznego wzrostu oglądalności oraz wpływów reklamowych. Efektem tych działań ma być utrzymanie marż na poziomie zbliżonym do 2011 roku - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu