Attica Jacques globalnym szefem marki w Under Amour

Attica Jacques została powołana na stanowisko globalnego szefa zarządzania marką w firmie Under Armour. Na stanowisku tym zastąpi Adrienne Lufton, która po 9 latach opuszcza firmę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Attica Jacques pracuje w Under Armour od dwóch lat. Dotychczas pełniła funkcję VP global brand marketing. Wcześniej, przez 16 lat pracowała w firmie odzieżowej GAP. Przez trzy ostatnie lata zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. globalnego marketingu.

Wcześniej pełniła funkcje: starszego dyrektora ds. marketingu, szefowej marketingu i PR odpowiedzialnej za 14 rynków, szefowej marketingu i PR w Japonii, dyrektora marketingu w japońskim oddziale firmy. W latach 1996-2000 była koordynatorem ds. reklamy w firmie Prada.

Adrienne Lufton, dotychczasowa szefowa globalnego zarządzania marką odchodzi z Under Armour po 9 latach pracy w strukturze tej firmy. Swoich dalszych planów zawodowych nie ujawnia.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii