Auchan Polska wprowadza aplikację mobilną dla dzieci

Sieć sklepów Auchan Retail Polska uruchomiła właśnie Auchan Kids, aplikację mobilną dla dzieci w rozszerzonej rzeczywistości. Jest połączona z katalogiem „Magia Zabawek”. W ofercie się pojawiła się też nowa marka zabawek – One Two Fun.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Auchan Polska wprowadza aplikację mobilną dla dzieci

Aplikacja Auchan Kids umożliwia dzieciom m.in. korzystanie z gry w Śniegusy oraz zrobienia zdjęcia w rozszerzonej rzeczywistości na tle specjalnego plakatu w każdym sklepie. Będzie dostępna do 24 grudnia br.  

Śniegusy to gra w śnieżki.  Za każde trafienie małego śniegowego ludzika użytkownik otrzymuje punkt, który umożliwia dostęp do opowieści świątecznych. W sklepie, specjalne plakaty w strefie zabawek są uzupełnieniem aplikacji. Skanując obrazek na plakacie - można wykonać selfie ze Śniegusem w rozszerzonej rzeczywistości.

Połączenie Auchan Kids z katalogiem „Magia Zabawek” pozwala z kolei za pomocą aplikacji zeskanować stronę katalogu i poprzez interaktywne przyciski, za jednym kliknięciem, zobaczyć animacje video i w  rozszerzonej rzeczywistości dla wybranych zabawek. Kolejne kliknięcie powoduje, że wybrana zabawka zostaje dodana do specjalnego listu do Świętego Mikołaja, który może zostać wysłany na adres mailowy rodziców.

Aplikacja Auchan Kids jest darmowa i można ją pobrać w AppStore i Google Play.

grafika

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia w ofercie marketów Auchan pojawiła się nowa marka zabawek – jest to marka własna sieci One Two Fun. W jej ofercie jest ponad 500 kategorii zabawek do wszystkich rodzajów zabaw dla dzieci w każdym wieku. Zabawki te ułatwiają poznawanie świata i rozwój dzieci.

Zabawki One Two Fun podzielono na trzy kategorie wiekowe (najmłodsi od 0 do 36 miesięcy), dzieci (od 3- do 12 lat) i młodzież (powyżej 12 lat) likwidując tym samym tradycyjny podział zabawek dla chłopców i dziewczynek.

Sieć Auchan zarządza w Polsce siecią ok. 120 hiper- i supermarketów, a także sklepów convenience.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa