- Pozyskanie Fotopolis.pl uzupełni portfolio wydawnictwa, wzmocni zespół redakcyjny i pozwoli nam szybko rozwijać się również w internecie. Co ważne, zyskujemy też jedyne w Polsce laboratorium testowe na licencji DxO dzięki czemu będziemy mogli jeszcze szybciej dostarczać czytelnikom profesjonalnie i rzetelnie przygotowane treści - uzasadnia Maciej Zieliński. - Wobec postępującej tabloidyzacji mediów foto, szukaliśmy wydawnictwa, które podziela naszą wizję opiniotwórczego dziennikarstwa specjalistycznego - dodaje Michał Sułkiewicz.
Wartość transakcji nie została ujawniona. Fotopolis.pl nadal będzie mieć własną redakcję, przy czym pokieruje nią Maciej Zieliński. Natomiast Michał Sułkiewicz pozostanie członkiem rady programowej, ale zajmie się też inną działalnością.
Fotopolis.pl funkcjonuje od 2001 roku. Jest skierowany do szerokiej grupy fotografów - zarówno hobbystycznych, jak i profesjonalistów. Wydawca podaje, że serwis odwiedza miesięcznie ok 250 tys. unikalnych użytkowników. W kwietniu br. zanotował 733,6 tys. odsłon i poniżej 60 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius).












