Działania skierowane są do mechaników i sprzedawców części samochodowych.
Kampania wizerunkowa kładzie silny nacisk na budowanie pozytywnych emocji i skojarzeń. Wysokie zabarwienie emocjonalne osiągnięto dzięki zabawnemu hasłu („Stajesz tam gdzie chcesz”), trafnie zilustrowanemu niesztampowymi i zaskakującymi fotografiami, przedstawiającymi mężczyzn w przyjemnych sytuacjach zaraz po zatrzymaniu się auta. Reklamy Breck wyznaczają zupełnie nowy standard dotąd wysoce „technicznej” komunikacji na rynku części samochodowych.
Kampania prasowa potrwa rok i będzie opierać się na tytułach wyselekcjonowanych dla grupy celowej. Jej silnym uzupełnieniem będzie kontynuacja programu motywacyjnego Breck Club 2006. Już po raz trzeci z rzędu Axel Studio wygrało przetarg na jego prowadzenie. Tegoroczna edycja przybrała formułę równoległych konkursów - comiesięcznego na największą sprzedaż klocków Breck z nagrodami w postaci przelewów na karty przepłacone, przeplatanego cotygodniowymi konkursami błyskawicznymi (internet, infolinia), umożliwiającymi zdobycie atrakcyjnych nagród, np. biletów na koncert Rolling Stones. Program działań lojalnościowych zaplanowano do końca 2006.












