Bacardi współpracuje z producentami horrorów na Halloween. Halloween’owa impreza w rytmie Casa Bacardi w Warszawie!

Marka Bacardi wystartowała z nową kampanią na Halloween, która jest inspirowana klasykami horrorów. Film został nakręcony w domu produkcyjnym specjalizującym się w kinie grozy, by inspirować odbiorców do tworzenia upiornych koktajli na bazie Bacardi z okazji Halloween. Nietoperz w logo Bacardi sprawia, że marka idealnie wpisuje się w mroczny klimat! 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Co roku pokazujemy konsumentom nowe propozycje drinków. Jeden z symboli Halloween – nietoperz – jest tym co marka Bacardi ma w swoim DNA. To nasza najlepsza okazja do świętowania." – powiedziała Anna Adamowicz-Zarzycka , Brand Manger Bacardi Rum.

W tym roku marka wykorzystała sceny ze znanych horrorów: The Ring, The Shining i Psycho. Film został nakręcony z pierwszej osoby. Opowiada on historię tajemniczej kasety VHS z nietoperzem Bacardi w scenie tytułowej.

Gdy wideo zaczyna się odtwarzać, obraz staje się coraz dziwniejszy: w stylu filmu The Ring– limonka wyciskana przez kombinerki, „zmartwychwstająca” mięta, rum wylewany z pionowych butelek na rewersie etc. Film "Monster Mojito" kończy się przepisem na koktajl i hasłem "Obudź w sobie nietoperza!".

Przedstawiciele marki Bacardi nie chcieli, aby film został nakręcony jak reklama, więc skorzystali z pomocy The Voorhes, duetu, który specjalizuje się w stylizowanej fotografii marketingowej i wideo.

"Zaczęliśmy od obejrzenia mnóstwa krótkich horrorów i klasyków, które wszyscy znamy. Pierwotnie napisaliśmy sześć różnych skryptów, które mogłyby przedstawiać przepis na koktajl. The Ring zainspirował nas do wykorzystania VHS i użytej tam metafory powrotu, więc wykorzystaliśmy dwie wersje, które miały abstrakcyjne dziwne winiety wideo, aby zilustrować każdy etap tworzeniu koktajlu. Sceny rozegrane w trybie stop motion, time lapse, slo mo video, zabawne pościgi kamer i mnóstwo praktycznych efektów specjalnych. Kocham tę sesję!”– wspominają twórcy filmu z domu produkcyjnego The Voorhes.

Nowa kampania Bacardi została zaplanowana tak, by zbiegać się z wyszukiwaniami online. Na zabawne wyszukiwania na Halloween, Bacardi będzie oferować konkretne treści i sugestie. Konsumenci szukający Halloweenowych inspiracji na nowe drinki, będą mogli zaserwować swoim znajomym na imprezach w domu, tematyczne koktajle na bazie Bacardi.

Reklama będzie wyświetlana w mediach społecznościowych i kanałach marki. Krótsze wersje zostaną udostępnione na Facebooku i Instagramie.

Link do filmiku "Monster Mojito” na bazie Bacardi: https://www.facebook.com/BacardiPolska/videos/441518113041194/

Na rynku Polskim z okazji Halloween, marka Bacardi organizuje wyjątkową imprezę z cyklu Casa Bacardi. Najmodniejszy warszawski klub Niebo, rytmiczna muzyka, upiorna scenografia i specjalny koktajl Bat Blood Mojito to tylko niektóre niespodzianki, które tego wieczoru czekają na gości! 

Na ten wieczór marka zadba o wyjątkową scenografię klubu. Muzyczne doznania zapewnią: Zeppy Zep, Rapperoni, Princess Rap, Kuvau, Vinylstealer oraz Dj Rizzle. Klubowicze będą mieli okazję spróbować specjalnie skomponowanego drinka BAT BLOOD MOJITO.

Przepis na dedykowany Halloween’owy koktajl:

BAT BLOOD MOJITO:

•     40 ML BACARDI CARTA BLANCA 


•     4 ćwiartki limonki 


•     3 łyżki miałkiego cukru białego 


•     Garść liści mięty 


•     Uzupełnić wodą gazowaną 


•     30 ml puree malinowego (puree malinowe ma być polane po górnej warstwie lodu, aby ściekało do koktajlu)

•     Garnisz (ozdoba): szczyt z mięty 


Puree Malinowe:

•      1 kg malin (mogą być mrożone) 


•     150 ml soku żurawinowego

•     Wrzucamy maliny wraz z sokiem do blendera, aby uzyskać konsystencję puree. Przecieramy przez podwójne sitko, aby wygładzić puree i pozbyć się pestek z malin.

Poza imprezą w klubie Niebo, na Halloween marka Bacardi przygotowała dodatkową serię imprez w 6 różnych lokalizacjach w stolicy.

Dodatkowo raz w ciągu wieczoru klub odwiedzi przebrany Promo Team, który rozda klubowiczom maski i tatuaże Bacardi oraz poinformuje o promocjach na drinki. Każdy chętny otrzyma także pamiątkowe zdjęcie zrobione Instaxem.

O Bacardi:

Bacardi to rum numer 1. na świecie. Produkowany z niezmienną od 1862 roku starannością. Twórca marki, Don Facundo, od samego początku jej istnienia przykładał wielką wagę do sposobu produkcji. Receptura  po dziś dzień pozostaje tajemnicą, którą znają jedynie wybrańcy – „Maestros de Ron”, czyli strażnicy formuły Bacardi. Warto przypomnieć, że to właśnie Bacardi Superior dał początek najbardziej znanym drinkom – Oryginalnemu Mojito (1890) i Oryginalnemu Daiquiri (1898).

W DNA Bacardi wpisana jest muzyka, taniec i zabawa w gronie przyjaciół. Marka zachęca do bycia sobą i spędzania czasu z przyjaciółmi, przy dźwiękach energetycznej muzyki oraz świetnych koktajlach. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"