PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie
Szefowie Comscore odchodzą z pracy po nieporozumieniach z zarządem
Polak twierdzi, że hejtują inni, on tylko wyraża opinię
Patryk Polkowski w zespole Kantar Polska
Co piąty konsument chce dawać markom swoje pomysły na ich rozwój
6 na 10 Polaków zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej
Coraz więcej Polaków przeciwnych ograniczaniu handlu w niedziele
Przy wyborze filmu w kinie, kierujemy się wiedzą z internetu
Tylko 20 proc. Polaków popiera całkowity zakaz handlu w niedzielę. Metropolie przeciw, mniejsze miasta popierają
Co czwarty Polak chce pracować na emeryturze i nie zamierza wspierać bliskich
Polacy najchętniej kupiliby auto od Roberta Biedronia i Andrzeja Dudy
Polacy i żywność: gdzie kupujemy, komu ufamy? [badanie]
Jakub Bierzyński po rekordowym debiucie partii Wiosna: Millward Brown zakładałem 30 lat temu, dziś nie mam z nią nic wspólnego
Piwo ulubionym alkoholem Polaków, w ubiegłym roku wydaliśmy na nie 16,7 mld złotych
Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu
Widzowie w telewizji naziemnej cyfrowej chcieliby HBO i Discovery. Zrezygnowaliby z TV Trwam, Polo TV i TVP1
Multiscreening coraz powszechniejszy w Polsce, korzysta z niego 82,5 procent internautów. „Wyzwanie dla mediów i reklamodawców”
Ponad jedna trzecia Polaków uważa, że w 2018 r. kondycja finansowa ich rodziny polepszyła się (infografika)
Co trzeci Polak uwielbia maratony serialowe
Coraz więcej osób na świecie nie ufa rządom i mediom
Sprzedaż w sklepach małoformatowych wzrosła mimo zakazu handlu w niedziele
Trzech na czterech seniorów ma pozytywne podejście do życia
Co piąty internauta słucha podcastów, głównie dla rozrywki
Co drugi Polak uważa, że nasz kraj nie jest dobrze przygotowany na cyberatak
Na Pomorzu 42 proc. samochodów ma silniki diesla, w woj. opolskim - 19 proc.
Szymon Mordasiewicz commercial directorem w GfK
W internecie Polacy najczęściej udostępniają adresy e-mail i zdjęcia. Fake newsy częstsze niż wirusy
Trzy czwarte niepłacących alimenciarzy nie da swoim dzieciom nic pod choinkę
Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi
Ericsson: aplikacje szpiegujące i mentalna otyłość wśród 10 trendów konsumenckich na 2019 rok (wideo)
Co trzeci Polak porzuca koszyk zakupowy w internecie
Dla Amerykanów telewizja głównym źródłem newsów, media społecznościowe wygrywają z prasą