'Bezpieczne jak bagietka'

Publicis przygotował nową kampanię wizerunkową dla Renault.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Począwszy od soboty 1 kwietnia, w telewizji będzie emitowany oryginalny spot reklamowy, w którym główne role grają: biała kiełbasa, sushi oraz francuska bagietka. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowego bezpieczeństwa, jakie zapewniają samochody marki Renault.

Akcja spotu rozgrywa się w typowej hali, w której wykonuje się testy zderzeniowe samochodów. Z tym, że na specjalnych wózkach do crash-testów zamiast aut z manekinami za kierownicą twórcy umieścili… trzy tradycyjne narodowe produkty spożywcze, a w tle puścili piosenkę rodem z francuskiego kabaretu.

Najpierw w ścianę uderza wózek z typowo niemieckim przysmakiem - gigantyczną białą kiełbasą. Całkowitym zniszczeniem kończy się też druga próba, w której udział bierze kawałek ulubionej potrawy Japończyków, czyli sushi. Po co to całe kulinarne przedstawienie, wyjaśnia kolejna scena. Tym razem w ścianę uderza francuska bagietka. Jej czubek zgina się, przyjmując całą siłę zderzenia, ale reszta wyjątkowo elastycznego pieczywa pozostaje nietknięta.

W końcówce spotu pojawiają się dwie plansze, których treść odczytuje lektor. „8 modeli z najwyższą oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP” oraz „Tylko Renault ma aż tyle bezpiecznych samochodów” – te dwa proste komunikaty zawierają przekaz całej kampanii.

„Bezpieczeństwo to priorytet firmy Renault. Aby skuteczniej przekazać komunikat o świetnych wynikach samochodów tej marki w testach zderzeniowych, postanowiliśmy odejść od tradycyjnych form reklamy motoryzacyjnej. Pełen humoru spot lepiej przemówi do wyobraźni widzów niż najdłuższy wykład na temat zapewniających bezpieczeństwo rozwiązań w konstrukcjach samochodowych” – powiedział Juliusz Baliszewski, Account Director w Publicis.

Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Carat Polska.

Kampania – Bezpieczne Renault

Klient: Renault Polska

Przedstawiciel klienta: Teresa Wielowieyska-Sławek, Szef Działu ReklamyMonika Jastrzębska, Koordynator ds. Mediów

Agencja: Publicis

Client Service:Juliusz Baliszewski, Account Director

Kreacja:Michał Nowosielski, Dyrektor KreatywnyMarcin Nowosielski, CopywriterJacek Gierlasiński, Art Director

Producent TV:Cezary Szostek

Dom mediowy:Carat Polska

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"