Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy Blachotrapez pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Akcję przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)

Kampania przekonuje, że relacje międzyludzkie są odporne na działanie czasu, podobnie jak produkty dachowe Blachotrapezu. W reklamie pojawia się logo Złotego Laura Konsumenta, którym niedawno wyróżniono firmę.

Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona wiosną br.

Obecny etap akcji obejmuje 15-sekundowe spoty emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsacie.

Kreację i produkcją reklam oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za działania public relations odpowiada agencja Sfera Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online