Bluerank promuje Polską Prezydencję w UE

Agencja Bluerank i Instytut Adama Mickiewicza rozpoczęły współpracę w zakresie SEM dla portalu culture.pl oraz jego specjalnej sekcji tematycznej, przygotowanej w związku z Polską Prezydencją w Radzie Unii Europejskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Bluerank jest odpowiedzialna za opracowanie oraz obsługę kampanii PPC, która będzie promować najważniejsze wydarzenia kulturalne w Polsce i na świecie. Kampania linków sponsorowanych jest wielojęzyczna - reklamy wyświetlane są między innymi we Francji, Hiszpanii, Belgii oraz Japonii. W ramach prowadzonych przez Bluerank działań SEM, serwis www.culture.pl poddany został audytowi SEO. Wdrożenie rekomendacji agencji przyczyni się do poprawy jego widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania na zapytania związane z kulturą oraz Polską Prezydencją w Unii Europejskiej. Ponadto, pracownicy Instytutu Adama Mickiewicza odpowiedzialni za obsługę serwisu, odbyli szkolenia z zakresu SEO i SEO Copywritingu, aby samodzielnie wspomagać proces pozycjonowania witryny.

Nowa wersja portalu culture.pl powstała, by promować projekty kulturalne realizowane w trakcie Polskiej Prezydencji w UE. Serwis prezentuje kalendarz wydarzeń obejmujących takie przestrzenie kulturowe, jak film, teatr, muzyka, sztuki wizualne, design, czy architektura. Wdrożenie działań SEM ma na celu promocję polskiej kultury w kraju i na świecie, a także ułatwienie dostępu do informacji zainteresowanym Internautom.

Więcej:

www.bluerank.pl

www.culture.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"