BoboVita w telewizji

1 września br ruszyła kampania telewizyjna BoboVita prezentująca szeroką gamę produktów marki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 września br ruszyła kampania telewizyjna BoboVita prezentująca szeroką gamę produktów marki. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród grupy docelowej czyli wśród mam dzieci od 1 do 36 miesiąca życia jak i w środowiskach opiniotwórczych takich jak znajomi, rodzina, lekarze. Jest też dobrym narzędziem, aby rozpropagować nowe pozycjonowanie marki oraz nowe hasło - BoboVita na każdą porę dnia, na każdą chwilę razem. Celem kampanii telewizyjnej, tak jak i innych działań marketingowych jest również zwiększenie sprzedaży produktów BoboVita. (więcej poniżej)

Kreację nowej kampanii BoboVita przygotowała agencja ARIP, a planowaniem i kupnem mediów zajął się dom mediowy OMD Poland. 30- i 15 - sekundowy spot pt. "Dzień ojca" będzie można zobaczyć na antenie TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7 i TV 4. Spoty telewizyjne będą wspierane przez reklamę w prasie dla rodziców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"