Borgis szuka brokera reklamowego dla swoich czasopism medycznych

Wydawnictwo Borgis rozpoczęło przyjmowanie ofert dotyczących obsługi lub dzierżawy powierzchni reklamowej w swoich sześciu specjalistycznych czasopismach medycznych. Najlepsza z nich zostanie wybrana na początku czerwca.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta ogłoszona przez Borgis dotyczy obsługi lub dzierżawy powierzchni reklamowej w czasopismach „Postępy Nauk Medycznych”, „Nowa Medycyna”, „Nowa Pediatria”, „Medycyna Rodzinna”, „Nowa Stomatologia” i „Postępy Fitoterapii”. Wydawnictwo czeka na zgłoszenia do 30 maja, a z firmą wybraną najpóźniej 4 czerwca podejmie co najmniej roczną współpracę – na wyłączność albo bez takiej opcji.

Dotychczas Borgis korzystał z takiej obsługi reklamowej tylko w zakresie internetu. Obecnie firma uzasadnia, że w związku z prowadzeniem coraz większej liczby projektów chce się skupić na pracy redakcyjnej. – Zlecając czynności sprzedażowe wysoce wyspecjalizowanemu partnerowi, oczekujemy maksymalnego wykorzystania fachowych treści, jakie co miesiąc dostarczamy w naszych czasopismach lekarzom – opisuje Marcin Kapuściński, promotion manager wydawnictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów