Bronisław Wildstein o nowej porze przegrywa z konkurencją

Program „Bronisław Wildstein przedstawia” w niedzielne przedpołudnia ogląda w Jedynce średnio 935 tys. widzów. Magazyn poprawił wyniki, ale nadal przegrywa z konkurencją.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program po pięciu odcinkach ma średnio 10,22 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 7,27 proc. udziału w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl.

To więcej niż audycja notowała w marcu i połowie kwietnia we wtorkowym paśmie (emisja około 22.40 – zaledwie 518 tys. widzów i 5,98 proc. udziału w grupie 4+).

Liderem podczas „Bronisław Wildstein przedstawia” jest TVP 2 z 1,49 mln widzów i 16,3 proc. udziału. Drugie miejsce z 1,24 mln osób przed telewizorami i 13,62 proc. udziału zajmuje Polsat. Minimalnie przed Dwójką także TVN z wynikiem 982 tys. widzów i 10,73 proc. udziału w rynku. 

Program ma wyrównaną strukturę widowni (z minimalna przewagą kobiet). Oglądają go przede wszystkim osoby powyżej 60 roku życia (aż 42,5 proc. wszystkich widzów) i mieszkańcy wsi (46,6 proc. wszystkich widzów). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"