Bulion Knorr zaprasza 'Na Wspólną'

Marka Knorr ruszyła z najnowszą kampanią reklamową. Jednym z jejelementów jest billboard reklamujący bulion grzybowy Knorr, któryzachęca do obejrzenia serialu "Na Wspólnej", emitowanego w TVN.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Akcja ma za zadanie przypomnieć Polakom o bulionie grzybowym,który podkreśli smak wigilijnej zupy. - Jak wynika z badań UnileverPolska S.A, 73 procent badanych Polaków mieszkających w centralnejPolsce, nie wyobraża sobie Wigilii bez zupy grzybowej - podajeAgata Działak, junior brand manager bulionów Knorr.

Kampania reklamowa bulionu Knorr obecna jest zarówno wtelewizji, jak i w radiu. Do zakupu bulionu zachęca billboardsponsorski serialu "Na Wspólnej" oraz Pascal Brodnicki.

Przedsięwzięcie przygotowała agencja reklamowa JWT, a za zakupmediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Komunikacją zmediami zajmuje się agencja PR Feedback/ Hill&Knowlton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela