„#BUnofilter” - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU

W mediach społecznościowych zaczęła się kampania reklamowa zapachów BU z udziałem wokalisty Dawida Kwiatkowskiego. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Green Parrot.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„#BUnofilter” - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU

Akcja, pod hasłem „#BUnofilter”, zachęca internautki do pokazywania w social media swojego prawdziwego ja. Promuje też naturalność i szczerość jako ważne cechy. Taki przekaz ma współgrać z charakterystyką marki BU, obejmującej cztery warianty zapachowe kosmetyków owocowo-kwiatowych.

Komunikacja jest realizowana przede wszystkim na Facebooku, a działania reklamowe - także na Instagramie i (w formie remarketingu) na YouTubie.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Green Parrot, która tym samym zaczyna obsługę marki BU w social media. Będzie zajmować się dla niej m.in. komunikacją, kampaniami reklamowymi i współpracą z influencerkami.

Agencja Green Parrot pozyskała to zlecenie w efekcie rekomendacji, współpracę zaplanowano do końca br. W agencji za działania dla marki BU odpowiada trzyosobowy zespół kierowany przez Natalię Wasyluk.

Dawid Kwiatowski od kilku lat bierze udział w kampaniach kosmetyków Garnier, poprzednia akcja reklamowa z jego udziałem była prowadzona pod hasłem „Zostań ideałem z Czystą Skórą”. W ub.r. wystąpił też w reklamach Empiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu