Burn wspiera młode talenty w „Burn’in Heads”

Rusza niestandardowa akcja marki Burn oparta na wspieraniu młodych sportowców i muzyków klubowych. Projekt o nazwie „Burn’in Heads” przygotowała i realizuje agencja FireFly Creation.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji „Burn’in Heads” ambasadorami marki Burn zostali m.in. mistrz w jeździe na deskorolce Tadeusz Szymański, kolektyw dzidżejski Ed Bangers, mistrz polski w kitesurfingu Viktor Borsuk oraz DJ i producent muzyczny David Guetta. Brand będzie wspierać te osoby w tworzeniu i realizacji ich niestandardowych pomysłów, a materiały z tych działań będą umieszczane w serwisach społecznościowych. Ponadto marka będzie obecna podczas niektórych letnich imprez muzycznych i sportowych. Zostanie również uruchomiona platforma internetowa Burn Music Studio, na której młodzi twórcy będą mogli brać udział w warsztatach z udziałem profesjonalnych i uznanych muzyków.

grafika

Koncepcję wszystkich działań przygotowała agencja FireFly Creation, która również zajmuje się ich realizacją i koordynacją. Projektowi będzie towarzyszyć kampania reklamowa w mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii