Były dyrektor TVP Sport dołącza do Weszło. "Rozbić bank na rynku mediów sportowych"

Były dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski dołącza do redakcji serwisu Weszło. Został dyrektorem ds. contentu oraz social mediów. Odpowiada za strategię oraz rozwój głównych kanałów marki - portalu, mediów społecznościowych i YouTube’a.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Były dyrektor TVP Sport dołącza do Weszło. "Rozbić bank na rynku mediów sportowych"
Marek Szkolnikowski

Weszło ma wszystko, żeby rozbić bank na rynku mediów sportowych - bardzo mocny brand, ale i ogromny potencjał wzrostowy. Chciałbym, aby redakcja opierała się na merytorycznym luzie, dystansie do otaczającej nas rzeczywistości oraz poczuciu humoru, którego tak bardzo brakuje w środowisku dziennikarskim oraz piłkarskim. Naszą ambicją jest stanie się najbardziej innowacyjną i przełamującą stereotypy marką na polskiej scenie medialnej – przekazał mediom Marek Szkolnikowski.

Dołączenie nowego dyrektora to krok w stronę powrotu do wartości, które od lat definiują Weszło, a także istotne wzmocnienie operacyjne - podano w komunikacie.

– Bardzo się cieszę, że Marek dołącza do zespołu Weszło. To jeden z najlepszych menedżerów w polskich mediach sportowych. Jego doświadczenie, znajomość rynku i sieć kontaktów będą ogromnym wzmocnieniem dla całej Grupy. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy projekty, które podniosą poprzeczkę na rynku sportowych mediów w Polsce. Marek od pierwszej minuty rozmowy wiedział, jaki ma plan na Grupę Weszło i doskonale rozumie DNA tej społeczności – podkreśla Bartosz Wróblewski, dyrektor zarządzający Grupy Weszło.

Marek Szkolnikowski w Weszło

W grudniu ub.r. Szkolnikowski po pół roku pracy rozstał się z firmą InPost. Występował tam w roli dyrektora ds. sponsoringu sportowego.

Wcześniej Marek Szkolnikowski był dyrektorem TVP Sport - funkcję te pełnił od wiosny 2017 do połowy 2023 roku.

W ostatnich miesiącach udzielał wywiadów portalowi Weszło, pojawiał się w materiałach na kanale youtubowym tego serwisu.

Weszło przeszło w tym roku spore zmiany - także właścicielskie. Krzysztof Stanowski i jego żona sprzedali większościowy pakiet udziałów spółki zarządzającej tym medium. Twórca Kanału Zero zachował jednak 20 proc. udziałów. W redakcji nie pracuje już kilka osób - m.in. Kamil Warzocha, Radosław Laudański, Przemysław Mamczak, Bartosz Lodko, Kacper Marciniak, Patryk Stec czy Szymon Szczepanik.

Zmiany, zmiany w Weszło

Do Weszło dołączył z kolei niedawno Bartosz Wróblewski, objął stanowisko dyrektora zarządzającego. Poprzednio pracował w firmie bukmacherskiej Betfan, wcześniej m.in. był związany z Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za ofertę reklamową serwisu Przegląd Sportowy Onet. Jak wskazywał w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl, serwis chce wrócić do bardziej "rozrywkowego podejścia".

– Do śmiania się z siebie, śmiania się z innych. Pewnie też będziemy chcieli nieco podostrzyć, ale nie w zakresie clickbaitów, a samej treści, która ma być przede wszystkim merytoryczna – mówił Wróblewski. Przy okazji przyznał wtedy, że szykowane są transfery dziennikarzy.

W ostatnich dniach do Weszło dołączył także komentator Eleven Sports Paweł Baran, wcześniej należał do redakcji TVP Sport. Ma odpowiadać m.in. za kontent wideo i media społecznościowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?