Cedral nowym klientem WeCom PR

Agencja WeCom PR rozszerza swoje portfolio o nową współpracę. Do grona klientów dołączyła marka Cedral, a w ramach współpracy agencja będzie odpowiadać za wsparcie działań komunikacyjnych.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Cedral nowym klientem WeCom PR
Foto: materiał prasowy

Komunikacja będzie prowadzona z uwzględnieniem zarówno klientów indywidualnych, jak i segmentu B2B – wykonawców oraz architektów. Działania ukierunkowane będą na budowanie świadomości i zaufania do marki, podtrzymywanie lojalności klientów oraz inspirowanie do tworzenia zrównoważonych i nowoczesnych obiektów architektonicznych.

Firma Cedral oferująca materiały elewacyjne dla sektora budowlanego to kolejna marka z portfolio Etex Poland, której obsługą zajmuje się agencja. 

Dotychczas WeCom PR prowadziła działania wizerunkowe dla marek: Promat (bierna ochrona przeciwpożarowa), Siniat (sucha zabudowa), a także realizowała projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju dla Etex Poland. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii