Reklamy przy gali Oscarów wyprzedane, 30-sekundowy spot za 2,5 mln dolarów

Prowadząca tegoroczną transmisję z gali Oscarów stacja ABC ujawniła, że sprzedała już cały czas reklamowy przy tym wydarzeniu. Cena pojedynczego spotu sięga 2,5 mln dolarów i jest wyższa niż przed rokiem. Wśród reklamodawców pojawią się takie marki jak Adidas, Anheuser-Busch, AT&T, McDonald’s, Samsung i Walt Disney Studio.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna 89. gala wręczenia nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej odbędzie się w niedzielę 26 lutego br., a transmisję z wydarzenia będzie prowadzić, podobnie jak rok temu amerykańska stacja ABC.

Nadawca potwierdził, że cały czas reklamowy towarzyszący show został już wykupiony przez marki. Cena pojedynczego 30-sek. spotu sięga 2,5 mln dol. i jest wyższa niż rok wcześniej, gdy wynosiła 1,7 mln.

Wśród reklamodawców przy tegorocznej gali Oscarów jest wiele znanych firm m.in. Adidas, Anheuser-Busch, AT&T, McDonald’s, Samsung, Walt Disney Studio, GM, Hyatt, J&J, „The New York Times”, Revlon, United Healthcare, Verizon oraz Walmart.

Nadawana w ub.r. transmisja z gali Oscarów zanotowała jeden z najsłabszych wyników oglądalności na przestrzeni dwóch dekad – show obejrzało 34,4 mln widzów. Pomimo tego, według informacji Kantar Media ABC w sumie zarobiła na reklamach ponad 115 mln dol.

Dzięki podpisanej w ub.r. nowej umowie ABC będzie nadawać transmisje z gali Oscarów do 2028 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"