'Charaktery': nowe logo i większy nakład

Wydanie grudniowe miesięcznika popularyzującego psychologię 'Charaktery' ukazało się ze zmienionym logotypem.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Logotyp pozbawiony jest charakterystycznej belki i jest odświeżeniem projektu Janusza Kapusty. Okładka jak i środek jest drukowany na nowym papierze – dotychczasowy matowy zastąpił błysk, a środek to Ultralux 70 g., zamawiany przez wydawcę bezpośrednio z niemieckiej papierni Leipa.

Zwiększony został nakład do 48 000 egzemplarzy i cena z 7,90 zł na 8,90 zł. Sprzedaż numeru wrześniowego wyniosła 31 919 egzemplarzy (ZKDP), a według danych od kolporterów, sprzedaż numeru listopadowego przekroczy 33 000 egzemplarzy.

Dokonane zostały również zmiany w redakcji – zastępcą redaktora naczelnego został Andrzej Białek, sekretarzem redakcji został Dariusz Ryń, a redaktorem naukowym dr Dorota Krzemionka.

W lutym 2007 roku „Charaktery” obchodzić będą jubileusz 10-lecia istnienia na rynku wydawniczym. Z tej okazji pismo zwiększy objętość o 8 stron i prawdopodobnie nakład do 50 tysięcy egzemplarzy. Wydawca przygotowuje też kolejne wydanie specjalne „Charakterów”, które poświęcone będzie słynnym eksperymentom psychologicznym.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu