W ciągu ostatniego półrocza Radio WaWa zanotowało dwukrotny wzrost zainteresowania swoim programem - wynika z najnowszych danych SMG/KRC.
Przypomnijmy, że 15 listopada 2004 roku zmieniono format stacji, która gra teraz tylko polską muzykę. Zmiany zostały wsparte kampanią reklamową oraz optymalizacją zasięgów technicznych stacji.
- W połowie listopada stacja zmieniła jednoznacznie swój wizerunek, przeprowadzając wyjątkową akcję informacyjną opartą o techniki PR. - mówi Jarosław Paszkowski, dyrektor programowy stacji. - Jak widać rynek błyskawicznie zareagował na zmiany. Nie pomyliliśmy się! Polska muzyka jest dla naszych słuchaczy bardzo ważna! Co ważne i ciekawe nie nastąpił typowy dla radykalnych zmian krótkotrwały spadek, jest to wynik dłuższego planu poprzedzającego zmianę formatu. Przez ponad pół roku stacja firmowana była hasłem "najwięcej polskiej muzyki". Przygotowaliśmy więc naszego słuchacza do nowej formuły stacji. Teraz dochodzą nowi słuchacze - dodaje Paszkowski.

POLSKA 15+Udział w rynkulistopad 2004 : styczeń 2005październik -grudzień 2004wrzesień - listopad 2004czerwiec -sierpień 2004RADIO WAWA1,00%0,94%0,84%0,53%
POLSKA 25-44listopad 2004- styczeń 2005październik - grudzień 2004wrzesień - listopad 2004maj 2004:lipiec 2004RADIO WAWA1,38%1,22%1,05%0,65%
Tendencje wzrostowe jeszcze wyraźniej widać na lokalnych rynkach:
SZCZECIN 15+Udział w rynkulistopad 2004 : styczeń 2005październik 2004 : grudzień 2004lipiec 2004 :wrzesień 2004 maj 2004:lipiec 2004RADIO WAWA3,42%2,43%1,54%0,64%KRAKÓW 15+Udział w rynku RADIO WAWA3,01%2,24%1,29%1,07%LUBLIN 15+Udział w rynku RADIO WAWA5,90%3,30%2,72%3,04%
Od końca ubiegłego roku WaWa obecna jest także w Katowicach, Wrocławiu i Płocku. Ostatnie fale badawcze pokazują początek zainteresowania na tych rynkach (Aglomeracja Śląska - 0,28%, Wrocław - 0,93%).

Radio WaWa swój program adresuje do słuchaczy w wieku 25-44 mieszkających w dużych miastach. Chcesz wiedzieć więcej? Zamów bezpłatny newsletter (więcej)!!!











