„Chrupnij kasę” w loterii wafli Familijnych

1 czerwca ruszyła wielka loteria marki Familijne pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. W codziennej puli do wygrania zaplanowano 50 nagród po 50 złotych. Nagrodą główną w wielkim finale jest 50.000 złotych. Promocja potrwa do 31 lipca br. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i w punktach sprzedaży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić opakowanie wafli Familijnych oznaczone naklejką promocyjną. Znaleziony pod nią kod należy wpisać na stronie loterii (www.promocjafamilijne.pl). Zwycięzca od razu otrzyma odpowiedź o ewentualnej wygranej. Codziennie 50 osób ma szansę zdobyć 50 zł do natychmiastowego odebrania za pomocą BLIK lub standardowym przelewem. Każde zgłoszenie zwiększa szansę na nagrodę główną, 50 tys. złotych, która zostanie rozlosowana na koniec promocji.

Familijne to chrupiące wafelki z aksamitnym kremem, w sam raz do dzielenia się z innymi. Idealne jako lekka przekąska w podróży, na wakacjach czy w domu. W loterii bierze udział 6 najpopularniejszych smaków, które oznaczone zostały naklejką promocyjną z unikalnym kodem: Familijne o smaku śmietankowym, kakaowym i kakaowo-śmietankowym oraz Familijne Gofrowe z musem o smaku czekoladowym, waniliowym i karmelowym. Produkty są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji  w cenie det. ok. 3,99 zł/opakowanie.

Promocja konsumencka będzie szeroko wspierana w mediach i w punktach sprzedaży. Od czerwca do końca sierpnia potrwa kampania telewizyjna, w czasie trwania loterii obejmująca emisje dedykowanych spotów loteryjnych, a następnie od sierpnia - komunikację produktową. W czerwcu w ponad 20. miastach w Polsce loteria komunikowana będzie na nośnikach citylight. Silne wsparcie zaplanowano również online (media społecznościowe, wyszukiwarki, współpraca z influencerami), w serwisach VOD oraz w aplikacjach mobilnych. Komunikację wspierają działania PR, a w punktach sprzedaży dodatkowe ekspozycje i materiały POS.

Za strategię kampanii i kreacje na jej potrzeby odpowiada agencja Publicis. Zakup mediów powierzono Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję