Kolekcja opiera się na wspólnych wartościach marek: kreatywności, indywidualizmie i łączeniu ludzi. Coca-Cola akcentuje radość i wspólne chwile, a Converse – styl i autoekspresję. Efektem jest linia do noszenia na co dzień, z opcjami personalizacji, kierowana do pokolenia Gen Z i millenialsów.
Centralnym elementem jest limitowany Chuck 70 w czerwieni Coca-Coli, z dopracowanymi detalami i materiałami premium. W ofercie znalazły się też Chuck Taylor All Star w czterech wariantach kolorystycznych inspirowanych smakami: klasyczny (Original Taste), biały, srebrny (Coca-Cola Light) i czarny (Coca-Cola Zero Sugar).
Szeroka personalizacja
Personalizacja obejmuje m.in. sznurówki, wkładki, lewy „license plate” i naszywki na kostce, pozwalając zbudować unikatowy wygląd. Motywy wizualne nawiązują do wstęgi, palety czerwono-białej oraz zielonej szklanej butelki, a także do klasycznych grafik Coca-Coli.

W linii odzieżowej pojawią się bluza z kapturem z grafiką, koszulka jersey, torba typu tote oraz czapka z pomponem. Marka podkreśla połączenie użyteczności, stylu i opowieści – nowe elementy mają przenosić „uczucie Coca-Coli” z butelki do mody. Za kreatywny kierunek odpowiadał globalny zespół Converse we współpracy z działami brandu i licencji Coca-Coli.
Kampanię "Everyone's a Chuck" promuje film w reżyserii Bradley’a K. Caldera z raperem Vince’em Staplesem jako Chuckiem, uosobieniem Chuck Taylor. W Singapurze działania wspierają współprace na Instagramie między Coca-Cola SG i Converse SG, a rynkowe aktywacje obejmą m.in. treści stylizacyjne z influencerami w ASEAN i na Południowym Pacyfiku.
Sprzedaż przewidziano w kluczowych krajach, m.in. w USA, Australii, Chile, Meksyku, Hiszpanii i RPA. To kontynuacja strategii współprac Coca-Coli, po ubiegłorocznym duecie z OREO łączącym limitowane produkty z doświadczeniem cyfrowym.










