COLGATE-PALMOLIVE ponownie wybiera Focus Advantage

Focus Advantage, agencja marketingu zintegrowanego należąca do holdingu Focus Media Group, po raz trzeci wygrała przetarg Colgate-Palmolive na projekt świątecznych opakowań kosmetyków Palmolive. Zadaniem Focus Advantage będzie zaprojektowanie promocyjnych, okazjonalnych oraz prezentowych opakowań zestawów Palmolive na okres Bożego Narodzenia 2013. Jest to kolejny, trzeci przetarg Colgate-Palmolive, który wygrała agencja. Opakowania świątecznych zestawów Palmolive, które pojawiły się na sklepowych półkach w 2011 oraz 2012 roku to także projekty autorstwa Focus Advantage.    

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji