Contact Center z odświeżonym serwisem internetowym

Firma Contact Center uruchomiła serwis internetowy spójny ze swoją nową identyfikacją wizualną. Witrynę rozbudowano o nowe działy i funkcjonalności.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Odświeżony serwis Contact Center zawiera m.in. aktualne informacje o firmie, szczegółowy opis jej oferty, przykłady zrealizowanych kampanii i referencje. W odpowiedzi na potrzeby internautów witrynę rozbudowano m.in. o podstronę z animacją "Nasze podejście", ukazującą "krok po kroku" proces obsługi klienta, oraz możliwość odsłuchania banku głosów ze studia nagrań Contact Center. Oprawa graficzna strony jest spójna z nową identyfikacją wizualną firmy.

Zmiany w witrynie mają ułatwić komunikację między Contact Center a otoczeniem oraz podkreślić biznesowy wizerunek firmy. Serwis - działający pod adresem www.contactcenter.pl również w angielskiej wersji językowej - przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu