'Cream' docenił kampanię Coca-Cola Light

W najnowszym wydaniu kwartalnika 'Cream Magazine', jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca - Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next (Starcom MediaVest).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.

       

Opisana przez kwartalnik „Cream” kampania marki Coca-Cola Light miała miejsce w marcu ub.r. Zaplanowane przez Starcom i Next działania wykorzystywały sponsoring, akcje specjalne i ambient media. Poprzedzały one wprowadzenie do telewizji nowego spotu Coca-Cola Light, w którym głównym tematem było grupowe oklaskiwanie osób wyróżniających się z tłumu. Ponieważ zwyczaj ten wydawał się być obcy polskiej mentalności, kampania z wykorzystaniem niestandardowych kanałów komunikacji miała go oswoić i sprawić, że planowana komunikacja telewizyjna zostanie dobrze przyjęta. Starcom i Next uznali, że najlepszym sposobem na wprowadzenie do codziennego życia Polaków zwyczaju oklaskiwania innych będzie wykorzystanie idei flash mobów i rozpropagowanie jej w Internecie. W tym celu w sześciu głównych miastach Polski zainicjowano działalność Grupy Aplauz organizującej akcje, polegające na biciu brawa w miejscach publicznych. Flash moby spotkały się z ogromnym zainteresowaniem grupy docelowej i były szeroko komentowane w mediach.

„Cream Magazine” jest dystrybuowany w 49 krajach. Wydawcą kwartalnika jest firma C Squared Communications Ltd., do której należy również serwis Creative Data Base.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu