Cukierkowy świat Polaków

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

CJak wynika z badania SNACK PANEL*, przeprowadzonego przez firmę badawczą TNS OBOP, cukierki są jedną z ulubionych słodkich przekąsek Polaków i spożywane są w 69% gospodarstw domowych.

Ten rodzaj przekąski największą popularnością cieszy się wśród gospodarstw domowych na wsi - 72% wskazań, a stosunkowo najmniejszą w gospodarstwach domowych w dużych miastach powyżej 500.tys mieszkańców - 64%. Po cukierki sięga 59% Polaków w wieku 10-55 lat. Nieco częściej po ten rodzaj przekąski sięgają kobiety - 55% wskazań, niż mężczyźni - 45% wskazań.

Nie jest niespodzianką, że zdecydowanie najczęściej po cukierki sięga młodzież w wieku 10 -17 lat (67-69%), ale zaskakujące mogą wydać się wyniki dotyczące wielkości konsumpcji cukierków w poszczególnych grupach wiekowych. Otóż z badania SNACK PANEL wynika bowiem, że jeżeli starsi respondenci sięgają po cukierki to jedzą ich najwięcej ze wszystkich badanych grup wiekowych. Prawie połowa (45% wszystkich odnotowanych w badaniu konsumpcji) dokonanych było właśnie przez osoby w wieku 35 - 55 lat. Wśród najmłodszych respondentów (10 - 12 lat) konsumpcja cukierków stanowiła tylko 8% wszystkich badanych sięgnięć po cukierki.

* Pierwsza edycja badania Snack Panel (14 kwietnia - 28 września 2002 roku) na reprezentatywnej próbie 4029 Polaków w wieku 10- 55 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"