Czterech nowych członków w IAA Polska

Do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska dołączyły cztery kolejne organizacje, rozszerzając różnorodność kompetencji i perspektyw obecnych w Stowarzyszeniu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Czterech nowych członków w IAA Polska
Nowi członkowie IAA

Live Age, Onnetwork, OTO Family wzmacniają reprezentację kurii professional services, a Żabka Group dołączyła do kurii marketerów.

– Kolejne cztery organizacje zasilające szeregi IAA Polska to wyraźny sygnał, że branża wierzy w siłę współpracy. Dialog to fundament, na którym budujemy silne środowisko marketingowe w Polsce. Razem możemy działać odważnie, odpowiadać na wyzwania i kształtować przyszłość rynku – podkreśla Jovan Protić, prezes IAA Polska.

Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu.

Onnetwork łączy reklamodawców z wydawcami, umożliwiając markom planowanie i kompleksową realizację kampanii reklamowych online w obszarze playera wideo, a wydawcom dotarcie do nowych źródeł przychodów reklamowych. Z playera Onnetwork korzysta aktywnie ponad 1000 portali w Polsce

OTO Family to grupa ośmiu wyspecjalizowanych spółek działających w obszarze produkcji filmowej, post produkcji oraz nowoczesnych technologii. Jej początki sięgają ponad 30 lat wstecz, a przez ten czas zrealizowała ponad 3000 produkcji – od kampanii reklamowych, przez projekty filmowe, po zaawansowane formaty cyfrowe.

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience. Obejmuje on wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 12 tys. sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek

"Top gary" z Katarzyną Bosacką w lutym w TVP2

"Top gary" z Katarzyną Bosacką w lutym w TVP2

Tygodnik "Nie" w końcu z aplikacją i subskrypcjami

Tygodnik "Nie" w końcu z aplikacją i subskrypcjami