„Daj się znaleźć w internecie” - pkt.pl reklamuje się małym i średnim firmom

W radiu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy pkt.pl skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Daj się znaleźć w internecie”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Kampania ma na celu zachęcić kolejnych przedsiębiorców, by nam zaufali i powierzyli promocję swojej firmy w internecie specjalistom pkt.pl - opisuje Anna Pszczółkowska, training & business development partner w firmie. - Stoją za nami liczby dowodzące skuteczności naszych działań, a także wieloletnie doświadczenie i wiedza, dzięki którym łatwiej nam zrozumieć i wesprzeć biznes klienta - podkreśla.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. pkt.pl zmieniła nazwę pkt.pl Marketing Zintegrowany i wprowadziła ofertę usług marketingowych w internecie dla małych i średnich przedsiębiorstw (więcej na ten temat).

Kampania reklamowa jest prowadzona obecnie w stacjach Antyradio, Radio Zet Gold, Radio Plus Warszawa oraz Radio Plus Radom, a wkrótce obejmie także Radio ZET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele