David Preece nowym dyrektorem zarządzającym Panasonic w Europie Środkowo-Wschodniej. Zastąpił Takashi Furumoto

Od 1 października 2019 r. David Preece został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. -  Ogromny potencjał wzrostu widzę w szczególności w rozwijających się segmentach, którymi są produkty do pielęgnacji ciała oraz słuchawki - zapowiada menedżer. Preece zastąpił na stanowisku Takashi Furumoto, który powrócił do centrali w Japonii.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

David Preece podjął pracę w brytyjskim oddziale firmy Panasonic w 1991 r. Wcześniej był związany z branżą cyfrowych instrumentów muzycznych i japońską firmą Roland. W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował różne stanowiska w obszarze sprzedaży i marketingu w Europie.

W 2013 r. David Preece przeniósł się do centrali marketingu Panasonic w Niemczech jako dyrektor ds. strategii marki. Po powrocie do Wielkiej Brytanii w 2015 r. był dyrektorem ds. marketingu oraz zastępcą dyrektora zarządzającego. Teraz poinformowano, że od 1 października br. Preece został nowym dyrektorem zarządzającym Panasonic w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dotychczasowy regionalny dyrektor, Takashi Furumoto, który sprawował swoją funkcję od sierpnia 2016 r. powrócił do pracy w centrali koncernu Panasonic w Japonii.

- Przybywam z rynku, na którym Panasonic zajmuje dominującą pozycję w segmencie produktów powszechnego użytku, takich jak telewizory OLED, cyfrowe aparaty fotograficzne, sprzęt audio i wideo, telefony, artykuły gospodarstwa domowego i produkty do pielęgnacji ciała – zaznacza David Preece w komunikacie. - Wielkie szanse na zwiększenie obrotów dostrzegam również w tym regionie.

Nowy dyrektor przyznaje, że główne domeny Panasonica to sprzęt audio-wideo oraz rejestracja obrazu. - Ale ogromny potencjał wzrostu widzę też w szczególności w rozwijających się segmentach, którymi są: produkty do pielęgnacji ciała, gdzie Panasonic jest liderem w Japonii i traktuje Europę jako główny rynek, na którym chce rozwijać swoją pozycję, oraz słuchawki, gdzie Panasonic rozbudowuje bazę badawczo-rozwojową z myślą o wdrażaniu unikatowych, samodzielnie opracowanych innowacji – zaznacza Preece. - W tym fascynującym okresie zmian w firmie chciałbym wzmocnić relacje z placówkami handlowymi. Liczę też na to, że inwestycje przyniosą obustronne korzyści w postaci rentownej sprzedaży detalicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji