Delecta będzie bardziej widoczna w punktach sprzedaży

Rieber Foods Polska S.A. stawia na zwiększenie widoczności marki Delecta w sklepach wielkopowierzchniowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2014 roku producent podwoi liczbę ekspozytorów i innych materiałów POS w sieciach handlowych. Plan zakłada zakup i dystrybucję niemal 20 000 standów i wieszaków przypółkowych dla kluczowych kategorii produktowych z logo Delecta. Ponad połowa zakupów zostanie zrealizowana w pierwszym kwartale br.

Tegoroczna strategia sprzedażowa firmy zakłada wzmocnienie obecności marki Delecta w obrębie przestrzeni handlowej i dotarcie z komunikacją do klientów, podejmujących decyzje zakupowe pod wpływem bezpośredniego kontaktu z produktem. 

Optymistyczne wyniki sprzedaży za 2013 rok pokazały, że inwestując w atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne materiały POS, idziemy w dobrym kierunku. Dlatego w tym roku podwoimy nakłady na tę formę reklamy i promocji w sklepach. – powiedziała Kamila Szlachetka, Communications Manager Rieber Foods Polska S.A. Nowe standy modułowe i wsypowe  pojawią się w sieciach już przed Wielkanocą. Nowością będą wieszaki przypółkowe, zaprojektowane specjalnie dla naszego przedświątecznego hitu sprzedażowego - aromatów Delecta – dodała K. Szlachetka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"