"Rok 2003 był dla Demo wyjątkowy. Agencja pozyskała budżety największych polskich marek, ale to dopiero preludium do tego, czego oczekujemy od 2004 roku. Aby zapewnić naszym klientom najwyższy z możliwych standard obsługi, a także umożliwić dalszy dynamiczny rozwój wprowadzamy od lutego program refreshingu" - zapowiada Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny Demo Effective Launching.
W ramach refreshingu zostaną stworzone nowe struktury w agencji: Demo BlueOrange - komórka odpowiedzialna za realizację pojedynczych zleceń kreatywnych, oraz Demo HealthCare - komórka wyspecjalizowana we wprowadzaniu na rynek marek w branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Zmieniona zostanie także polityka sprzedażowa Demo - klienci będą mogli zakupić od agencji nie tylko usługę full service, ale także pojedyncze produkty, np. strategię, projekt opakowań, kreację.

Stworzenie Demo BlueOrange ma na celu odciążenie działu kreacji Demo z realizacji pojedynczych zleceń, co powinno się przełożyć na lepszą organizację pracy przy bieżących dużych kampaniach launchingowych i relaunchingowych prowadzonych przez agencję.
Jednym ze źródeł dynamicznego rozwoju ma być Demo HealthCare. Ta nowa komórka Demo ma przyciągać klientów ścisłą specjalizacją i doświadczeniem w branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Pozyskiwaniu nowych klientów służy także zmiana w polityce sprzedażowej Demo. Dzięki niej z usług agencji będą mogli korzystać klienci poszukujący rozwiązania konkretnego problemu - czy to w zakresie planowania strategicznego, czy też kreacji lub opakowań.
"W związku z planowanymi zmianami nastąpi również odświeżenie tożsamości wizualnej Demo. Zostanie wprowadzone nowe logo oraz - stopniowo - wymienione zostaną wszystkie materiały marketingowe agencji. Nowa tożsamość wizualna będzie komunikowała rozwój Demo, która stała się obecnie agencją obsługującą największe polskie firmy. Refreshing nie oznacza jednak rewolucji. Demo w dalszym ciągu zamierza konsekwentnie wypełniać swoją misję, którą jest skuteczne wprowadzanie marek" - mówi Jacek Sadowski.











