Departament internetowy Zentropy i Universal Interactive

Agencja interaktywna Zentropy Partners i dom mediowy Universal McCann połączyły siły, tworząc wspólnie departament internetowy – Zentropy Universal McCann (ZUI).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym zadaniem ZUI jest optymalne dopasowanie działań reklamowych w Internecie do strategii klienta oraz charakteru mediów internetowych. Poprzez połączenie wiedzy i umiejętności właściwych działom interaktywnym agencji reklamowych z wiedzą na temat planowania, zakupu i realizacji kampanii reklamowych, jakie posiada dom mediowy.

Bliska współpraca kreacji internetowej i domu mediowego przy tworzeniu strategii komunikacji oraz planów mediowych pozwoli klientom kompleksowo spojrzeć na kampanię reklamową w Internecie i znacznie zwiększyć efektywność prowadzonych działań. Departament internetowy ZUI wykorzystuje  narzędzia umożliwiające pełne poznanie konsumenta i produktu (badania TGI, UM – InTuition, Zen:Opinion), analizę mediów pod kątem grupy celowej (PBI, Nettrack) oraz tworzenia bazy wiedzy na podstawie zmierzonych efektów realizowanych działań (Ad Serwer – Gemius DirectEffect +). 

„Zentropy Universal Interactive postawił na efektywność i innowacyjność prowadzonych kampanii. W dobie, gdy reklama musi silniej angażować konsumentów, a natłok informacji w mediach osłabia zdolność percepcji przeciętnego odbiorcy, klienci potrzebują reklam dopasowanych do preferencji konsumenta i „szytej na miarę” strategii mediowej” – mówi Marcin Gaworski, New Media Director w Zentropy.  „Innowacyjne podejście do każdego projektu, kreatywność i doskonała orientacja w branży – to najkrótsza charakterystyka działu Zentropy Universal Interactive” – dodaje Tomasz Niziołek, Buying Manager w Universal McCann.

Ze strony Zentropy Partners pieczę nad planowaniem strategicznym i rozwojem merytorycznym działu objął Tomasz Piątkowski. Z ramienia Universal McCann zespołem w składzie Klaudia Janowska i Andrzej Lewaszkiewicz kieruje Tomasz Niziołek odpowiedzialny m.in. za negocjacje z dostawcami.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"