Dialog wybiera agencję ATL/BTL

Trwają przygotowania do jesiennej kampanii promocyjnej firmy Dialog.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Siedem wybranych agencji reklamowych otrzymało zaproszenie do udziału w przetargu ograniczonym na kreację w zakresie ATL i BTL (ze szczególnym uwzględnieniem planowanej na jesień ogólnopolskiej kampanii produktowej) firmy telekomunikacyjnej Dialog.

- Brief trafił do agencji 31 lipca. Na przygotowanie swojej oferty mają czas do 18 sierpnia br. ”Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na 25 sierpnia  - przetarg ma przebieg jednoetapowy, bez wyłaniania „krótkiej listy”. Od razu poznamy zwycięzcę, z którym zostanie podpisana umowa ramowa” – mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Generalny ds. Strategii i Marketingu.

Jesienna odsłona działań promocyjnych skupi się głównie na usługach szerokopasmowego dostępu do Internetu DialNet DSL.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"