PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.
PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego
K2 Precise obroniło budżet internetowy Carrefour Polska
K2 Precise obroniło budżet internetowy Carrefour Polska
T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu
T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu
Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska
Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku
Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku
Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu firmy Schneider, rusza kampania
Performics wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową Black Red White
Performics wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową Black Red White
Lincoln Electric w gronie klientów Reprise
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA wyższe niż na media tradycyjne
GoldenSubmarine rozpoczyna digitalową obsługę Lotte Wedel
Agencja GoldenSubmarine przez najbliższy rok będzie pracować dla marki Nescafe
Agencja GoldenSubmarine przez najbliższy rok będzie pracować dla marki Nescafe
Gemius wprowadza narzędzie gemiusPostBuy do pomiarów kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych
Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care
Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care
W USA Amazon trzecią największą platformą reklamową, 4,61 mld dolarów przychodów w 2018 roku
W USA Amazon trzecią największą platformą reklamową, 4,61 mld dolarów przychodów w 2018 roku
H2O Creative przejmuje od MullenLowe i OS3 międzynarodową obsługę reklamową CCC w sieci
H2O Creative przejmuje od MullenLowe i OS3 międzynarodową obsługę reklamową CCC w sieci