Firma poprzedziła przetarg tzw. procesem RFI (request for information), czyli zapytaniem o informację. W jego ramach zainteresowane firmy mogą przesyłać swoje zgłoszenia zawierające dane firmy do 13 lutego.
W ten sposób firma zbierze z rynku informacje na temat liczby agencji zainteresowanych udziałem w planowanym przetarg.We właściwym postępowaniu PZU wybierze agencję (lub kilka), która zajmie się obsługą kampanii reklamowych całej Grupy PZU w internecie ( z wyłączeniem działań z zakresu performance marketingu).
PZU nie podaje, kiedy ruszy formalny przetarg. Nie udziela żadnych informacji z nim związanych – zgodnie z polityką firmy, zgodnie z którą ubezpieczyciel nie komentuje informacji dotyczących prowadzonych przez niego przetargów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pzu-ubezpieczenie-wyniki-grupy-w-trzech-kwartalach-2019-r-12-proc-wiecej-na-reklamy-analiza-synergii-aliora-i-banku-pekao-z-mbankiem,7170810320815745a ##

Jedną z agencji, która realizuje kampanie reklamowe PZU w internecie jest Digital Kingdom.
Równolegle PZU zbiera od agencji informacje w związku z planowanym przetargiem na obsługę w zakresie service design i UX. Ubezpieczyciel jest też w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej do kampanii promujących ubezpieczenia na życie.











