Digital Hub Warsaw Bayera rusza z kampanią wizerunkową

Pod hasłem "Digital for Life Science” ruszyła nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i poprawić jakość życia ludzi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Digital Hub Warsaw Bayera rusza z kampanią wizerunkową
fot.mat.pras.

Celem kampanii jest także zbudowanie świadomości marki wśród ekspertów zajmujących się nowymi technologiami, dlatego do współpracy zaangażowano m.in. podcasterów, którzy przybliżą duże projekty realizowane w Digital Hub Warsaw firmy Bayer.Działania obejmują także kampanię display, spoty na platformie VOD oraz YouTube publikacje w portalach branżowych oraz działania w social mediach.

Hasło kampanii „Digital for Life Science” i przygotowane kreacje podkreślają, że technologie cyfrowe wykorzystywane są do tworzenia innowacyjnych rozwiązań IT w najważniejszych obszarach działalności firmy Bayer, które mają realny wpływ na poprawę życia ludzi na całym świecie. Kluczowymi klientami Bayer, korzystającymi z rozwiązań zaprojektowanych przez team Digital Hub Warsaw są m.in. lekarze, farmaceuci i rolnicy całego świata.

- Ta kampania ma pokazać innowacyjność i profesjonalizm, które są obecne w każdym naszym działaniu. Ale to nie wszystko. Chcemy podkreślić także, że DHub Warsaw to nowoczesna struktura, zatrudniająca największych ekspertów z różnych obszarów. Dzięki naszym danym, zaawansowanej technologii  i wykwalifikowanej kadrze, mamy unikalną możliwość, aby skutecznie tworzyć rozwiązania, które pomagają rozwiązywać realne wyzwania z jakimi mierzy się obecnie współczesny świat - mówi Bogusław Tobiasz, head of Digital Hub Warsaw

Za kreacje, produkcję kampanii oraz zakup i planowanie mediów odpowiadała agencja Cape Morris.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele