Miesięcznik "Vita" , najpopularniejszy w Polsce magazyn o zdrowiu od numeru kwietniowego ( na rynku 18 marca 2004) ukazuje się w nowej formule. Pierwszy "odmieniony" numer osiągnął rekordowy wynik sprzedaży 221 272* sprzedanych egzemplarzy! "Vita" od kwietnia zawiera jeszcze więcej praktycznych porad z zakresu profilaktyki zdrowotnej, nowości ze świata medycyny. Poszerzono także działy urody i dietetyki. Więcej znaleźć można też w "Vicie" porad z zakresu psychologii i seksu. W ślad za zmianami merytorycznymi, podąża bardzo współczesna i nowoczesna makieta, dopasowana do wymagań bardzo wyrobionej czytelniczki "Vity". Nowością jest cykl dodatków o dietach, który jest odpowiedzią na potrzeby czytelniczki "Vity", zwracającej szczególną uwagę na sposób odżywiania i smukłą sylwetkę. Pracom nad pismem, towarzyszą wzmożone działania promocyjne, w tym kampania telewizyjna ( TVP1, TVP2, TVN), prasowa, radiowa oraz na nośnikach outdoorowych (mini media). "Vita" ukazuje się w Polsce od pięciu lat. Od początku swego istnienia jest liderem wśród czasopism o tematyce zdrowotnej. Według danych ZKDP za I- XII 2003 średnia sprzedaż egzemplarzowa "Vity" wyniosła 130 420 egz. *dane Edipresee Polska SA
Dobre wyniki miesięcznika "Vita"
Rekordowy wynik sprzedanych egzemplarzy












