Dobre zakupy z REJS

Producenci mebli i stolarze na co dzień mają wiele na głowie - za krótkie terminy, zmiany w projektach, sprawy urzędowe i finansowe, no i sama produkcja. Zakupy materiałów i akcesoriów to na ogół ostatnia rzecz, o którą chcą się martwić. I wcale nie muszą, bo wszystko co jest potrzebne do stworzenia mebli znajdą w punktach handlowych sieci REJS, uznanego polskiego producenta akcesoriów meblowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Złożenie zamówienia na materiały: półprodukty, komponenty, akcesoria, osprzęt itp. to zadanie, które nie należy do tych najbardziej lubianych przez producentów mebli i stolarzy. I to nie z powodu skomplikowanych procedur - większość hurtowni oferuje wszak dość proste formalności i programy lojalnościowe.

Głównym problemem jest czas jaki zakupy pochłaniają. Czas przejazdu między kilkoma punktami handlowymi, które trzeba odwiedzić, aby skompletować całą listę potrzebnych produktów. Czas spędzony w kolejkach, a później czas oczekiwania na realizację zamówień. Czas stracony.

Rozwiązaniem są zakupy w miejscach oferujących kompleksowy asortyment. Na przykład w jednym z wielu punktów handlowych firmy REJS, w których znaleźć można produkty potrzebne stolarzom i producentom mebli: płyty i blaty kuchenne, obrzeża, narzędzia i elektronarzędzia, systemy do wyposażenia czy zabudowy i akcesoria oświetleniowe, listwy, uchwyty i okucia, zawiasy, środki chemiczne oraz wiele, wiele innych. Wszystkie te rozwiązania pochodzą z ofert uznanych polskich i międzynarodowych marek, wśród których warto wymienić takie firmy jak: Aqua Front, Biurostyl, Blum, DC, Design Light, Egger, Fest, Forner, Henkel, Hettich, Itatools, Laguna, Lakma, Panmar, Polieco, Polkemic, Sevroll, Siro, Sopur i oczywiście - REJS.

Coś więcej, niż sklep

Sieć handlowa sygnowana marką REJS to nie tylko produkty, to również: gwarancja dostaw w krótkim terminie, a także życzliwa i profesjonalna pomoc doradców. W sklepach sieci pracują specjaliści, którzy pomogą rozwiązać problemy konstrukcyjne i podpowiedzą optymalne rozwiązania. - Z myślą o klientach rozwijamy się - zgłębiamy wiedzę na temat produktów, stosujemy nowoczesne narzędzia pracy, tworzymy przyjazne dla klienta miejsca sprzedaży. Wszystko po to, aby uprzyjemnić czas spędzony w naszych sklepach i... zredukować go do niezbędnego i spędzonego w miłej atmosferze minimum. - mówi Michał Pesta, Dyrektor Sprzedaży firmy REJS.

W każdym ze sklepów sieci znajdują się specjalnie przygotowane ekspozycje pokazowe, będące inspiracją do planowania ergonomicznej i funkcjonalnej kuchni lub garderoby. Miejsca gdzie stolarze mogą pracować ze swoimi klientami - pokazać im możliwe rozwiązania, wypróbować rozważane modele, wybrać to, co najbardziej przypadnie konsumentom do gustu. Można tu zobaczyć, dotknąć i sprawdzić jak pracują konkretne systemy - jaką mają funkcjonalność i jak wyglądają. Klienci oglądając ekspozycje rozwiązań Rejs i produkty licznych dostawców mogą się przekonać, czy wybrane z katalogów wzory i faktury płyt, blatów i frontów pasują do siebie. Czy wybrane akcesoria pomogą im w codziennej pracy. Czy dokonają słusznego wyboru.

Dzięki temu, że REJS jest i producentem, i dystrybutorem, w swoich sklepach oferuje również towar własnej produkcji. Pozwala to usprawnić procedurę ewentualnej wymiany zużytych części, czy naprawy towaru. Czyli innymi słowy - skraca czas obsługi. Ale to nie wszystko.

Punkty handlowe REJS to również konkurencyjność. Profity daje fakt działania jako sieć - pozwala to sklepom zaoferować klientom atrakcyjniejsze warunki współpracy, gdyż ich negocjacja z bezpośrednimi producentami i dostawcami jest łatwiejsza.

- Z naszymi partnerami łączą nas przyjazne relacje. Dbamy o wzajemny komfort pracy polegający na znajomości oferowanych produktów (szkolenia produktowe dla klientów, dni otwarte), ich dostępności oraz rozpoznawania potrzeb rynkowych. Poza tym często pomagamy w nawiązaniu kontaktu między dostawcami i stolarzami, aby mieli możliwość wymiany informacji - mówi Michał Pesta.

Konkurencyjność cenową sklepów REJS gwarantuje również program partnerski "Twój profit", który ruszył 1 września 2017 roku. Jego absolutna wyjątkowość polega na tym, że za dokonywanie regularnych zakupów w punktach sieci REJS, uczestnicy programu otrzymują realne pieniądze, które mogą wydać na co chcą. I - co ważne - gdzie chcą! Ponadto,  uczestnictwo w programie (wystarczy szybka rejestracja) umożliwia korzystanie z szeregu atrakcyjnych rabatów w sklepach sieci.

Gdzie?

Sieć punktów handlowych REJS obejmuje 17 sklepów zlokalizowanych w różnych regionach kraju. Ich dokładne adresy, dane kontaktowe i godziny otwarcia dostępne są na stronie internetowej www.rejs.eu.

Co ważne, produkty REJS dostępne są dziś nie tylko w ramach punktów handlowych sygnowanych tą marką. Znaleźć je można również w wielu innych hurtowniach i sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju.

- Bardzo cenimy sobie współpracę ze wszystkimi naszymi dystrybutorami. Przez lata współpracy poznaliśmy się i wypracowaliśmy lojalne i owocne relacje. Nasi partnerzy ufają nam, dlatego coraz częściej decydują się na autoryzowaną sprzedaż produktów REJS z wyłącznością sprzedaży na danej części rynku. Wiedzą, że jesteśmy sprawdzonym dostawcą. Robimy wszystko by nie zawieść tego zaufania. - dodaje Michał Pesta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"