'Doprawiamy orientem' w kampanii restauracji Sphinx

Pod hasłem "Doprawiamy orientem" rusza kampania promująca nowe menurestauracji Sphinx. Akcja obejmuje działania BTL i PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania "Doprawiamy orientem" promuje 25 dań wprowadzanych domenu w restauracjach Sphinx. Przekaz podkreśla, że wśród nowychpotraw są dania egzotyczne, np. pizza z shoarmą czy sosy zorientalnymi przyprawami. - Na tym rodzaju kuchni opierała siępierwotna koncepcja działania sieci, do której wracamy wodświeżonej odsłonie - opisuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarząduSfinks Polska.

Rozszerzone menu promują plakaty, bannery i podkłady wewszystkich 96 restauracjach tej sieci oraz oferty specjalne, takiejak lampka wina do posiłku i kawa gratis do każdego deseru. Kreacjękampanii - zaplanowanej na co najmniej trzy miesiące - przygotowałaagencja Masteam, a działania public relations prowadzi PractumConsulting.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji